Pes 2011 Malaysia Patch v2.0 by Bunkboyz


Pes 2011 Malaysia Patch v2.0 by Bunkboyz Main Features Malaysia Team / Malaysia:

1) Added new team (MALAYSIA & MALAYSIA U21) into ASIA/OCEANIA continent.
2) Added Malaysia Super League team (SELANGOR, HARIMAU MUDA A) into Others Latin America continent.
3) Real up-to-date formation.
3) Special face for (Norshahrul, Safiq, Zaquan, Aidil, Muhymeen)
4) A lot of scanned faces for every created teams.
6) Big update to the kits.
7) Aplly techfit kit.
8) New navigation menu.
9) Real up-to-date kits.
10) Compressed installer. (450MB into 249MB)

More Malaysian League teams will be added in the next patch.

GENERAL FEATURES (from PESEDIT patch)
=================

* Correct boots for nearly all players of Premier League, Ligue 1, Serie A, Primera Division, Bundesliga
* New balls: Classic, Tango Mundial 1984, Tricolore 1998, adi5, Jo’bulani, Terapass Powerorange, Brine Indoor, Brine Platinum Orange, Derbystar Brilliant APS, Diadora Cobra, Diadora Trio Blue, Macron Super Brilliant, Total 90 Aerow, Total 90 Tracer EPL, Total 90 Tracer LC, Total 90 Tracer LFP, Total 90 Omni, Nike 5 Green, Nike 5 Yellow, Puma v1.10 Yellow Red
* New boots: Predator X Black/White/Electricity, adiPure III Black/White/Gold, Copa Mundial, MV Superfly II Safari, Total 90 Laser III Black/Silver/Yellow, Powercat White/Black/Orange, King XL Black/White/Gold, Asics Tigreor Black/Gold, Diadora LX Pro Black/Yellow, Joma Total Fit White/Black, Lotto Zhero Gravity White/Navy, Mizuno Morelia II Black/White
* More than 50 new edit mode hairstyles
* New faces: Antonini, Arnautovic, Bebe, Breno, Contento, Coloccini, Diakhate, Eto’o, Gameiro, Gusiev, Javier Hernandez, Joaquin, Kaboul, Lanzafame, Leggrotaglie, Matuidi, Milevskiy, Mykhakyk, Payet, Pedersen, Rafinha, Shevchenko, Srna, Tevez, Wilshere, Yussuf
* New kits: Aachen, Arsenal, Aston Villa, Blackburn, Bosnia, Canada, Chile, China, Everton, Frankfurt, Freiburg, Fulham, Hannover, Hercules, Hoffenheim, Ingolstadt, Kaiserslautern, Mainz, Man City, Montenegro, Oberhausen, Osnabrück, Paderborn, Palermo, Peru, St. Pauli, Spain, Stoke, Sunderland, Thailand, Trinidad, West Brom, Wigan, Wolverhampton
* New national team anthems (made by PrettyMarlon)

INSTALLATION
===========
1) It is recommend for you to remove any other previous kitserver folder from your PES 2011 folder.
2) Run and follow the installer.
3) Select your Pro Evolution Soccer 2011 folder when asked.
4) Click on Exit when finish.
5) Enjoy playing PES 2011.

THIS PATCH AUTOMATICALLY INSTALLS THE KONAMI PES 2011 1.02 AND DLC 2.00

SCREENSHOTS
===========

 

DOWNLOAD
=========

This update will fix :
1) GERMANY team from having MALAYSIAN players.

How To Install :
You’ll need to install Malaysia Patch v2.0 first before installing this patch.
1) Just run and follow the installer.

Posted on Category: Pes 2011 Patches


49 Responses so far.

  1. dian says:

    Supporter malaysia Sialan,,,,pake laser,,,fair play Bego!!!

  2. Mohd. Azmeer says:

    apa sialan? itu penonton bikin. bukan kehendak manager nya. go Malaysia. 3-0 !

  3. Anonymous says:

    kamu tu yang sialan pegi mati kamu indon kalah 3-0 tu kalah la mcm anjing lagi INDOSIAL

  4. Anonymous says:

    padan muke lu indon..x pandai main!!!!bodo

  5. Anonymous says:

    specification nya perlu install ver 1.0 atau version 2.0???

  6. Anonymous says:

    kk besok updet timnas indonesia ya kk

  7. Anonymous says:

    malay anjing,,, plagiat,,,, pencuri kebudayaan Indonesia,,, Supporter pake laser, kaya kontol kalian malay… tak sportif.. menang dengan tidak hormat,,,,

  8. Anonymous says:

    nak tanya..edit2 nie adil ke?mksud ak ble ak tgk player2 Malaysia dlm game nie ada yg terlampau kuat n terlalu tinggi, ada yg mengalahkn player pemain negara yg masuk worldcup..kot lah ada berat sebelah selepas guna edit nie..

  9. Anonymous says:

    that is work?

  10. nazmi says:

    indonpun pakai laser

  11. Anonymous says:

    klau bley msukkan skali sume team dlm super league….klaw bley msukkan skali bukit jalil mmg aku tabik r kau…

  12. Anonymous says:

    udah kalah…klah jak lah…maw lagi bising2x…..berhhhhhhhhhh
    jelek keeper kmu tue…mprotes jak taw…

  13. Anonymous says:

    malay kehed

  14. dian says:

    ———————-
    ———————-
    ———————-
    ———————-
    . .
    . .
    ………………….

    Rajagopal udah hitam keling,,sombong lagi,,,mampus loe nanti di jakarta

  15. Anonymous says:

    julia perez
    im waiting your laser coli!!!

  16. Anonymous says:

    dian shit

  17. Anonymous says:

    pukimak lancau indon yg maki kt cni!!
    dtg negara org xsedar diri!!
    kalo ak dtg sne da kire billionaire la bodo!!
    indon xde decimal point ke??
    indon yg start gune laser la bangsat!!
    bole la menang 5-1 dulu..skg ko amik 4-2..
    pdn muke xmenang..

  18. Anonymous says:

    malayasia kon tol, malaysia sumber perek alias kutis… malaysia gaber, malaysia ce-lek… malaysia gojag, bangijan…. suporter kere…

  19. Anonymous says:

    malaysia juara…..indo xde tamadun stadium pn nk rosakkan…

  20. Anonymous says:

    MALAYSIASUUUUUUUUUUUUU

    MALAY JUAL DADAH DI BANDUNG EUY

    SAFEE PANTESNYA JADI ANAK GAWANG ITU . . .

  21. Anonymous says:

    HAHAHAHAH, NGAKAKK BACANYA 😀

    MALAYSHITT

  22. Anonymous says:

    INDON babi anjing bangang bahlul bolok..x pandai maen bola..g balik maen pele la bangsat..

  23. Anonymous says:

    da2 la 2..

  24. Anonymous says:

    mlsia mng kbtulan..?
    tlg la trima knyataan
    mntaliti rkyt indonsia down b'bnding rykt mlysia!
    that why ur economy down, unstable politic so juz think it k..!

  25. Anonymous says:

    xperlu nak ktuk mne2 pihak..yg menang 2 ttap menang..n yg klah 2 mmg da klah kan..so, trima je la..Malaysia boley!!!! hoho

  26. Anonymous says:

    fans malaysia rileks2 sudah….toksah layan fans indon ni. dorg dh kalah pon

  27. Anonymous says:

    dah kalah 2 dah la…….
    lain kali klu nk ngara sediri mng kne la doa
    banyk2….

  28. Anonymous says:

    luna maya…

  29. Anonymous says:

    babi indon…
    datang malaysia jadi pelacur…
    yang melanggan pelacur pon orang indon gak..hahaha…
    tgk muke pon boleh tau orang indon..
    muka spisis karnival..pemakan daging anjing..
    hina sungguh masyarakat indonesia ni…
    ..hahahha
    datang malaysia buat buruk negara..

    aku x puas hati ngan indon….
    bangsat…

  30. Anonymous says:

    indonesia n malaysia dr rumpun kaum yg same..kenapa nak benci2 membenci antara 1 satu sama lain..?patot lah org melayu kite n melayu indonesia x maju2..

  31. Anonymous says:

    indon bodoh…buat patch pn xtaw…bodoh indon…bodoh indon…bodoh indon…

  32. Anonymous says:

    indonesia ni asyik nk salahkan malaysia pehal…..
    korang da kalah 2 mmpus jer lah….
    x yah nk ungkit ag
    korang pn bkn hebat sgt…import pemain…ngabihkan duit jer…

  33. Anonymous says:

    indon cume hamba abdi…

  34. Anonymous says:

    DIAMLAH INDONSIAL….!!!!!!!

  35. Anonymous says:

    KAU YANG DIEM MALAYSHITTTTT !!!

    NEGARAA SHITTT !! HAHAHAHA

  36. Anonymous says:

    anjing punya indon

  37. Anonymous says:

    INDON NEGARA ANJING..MAKAN RASUAH..

  38. Anonymous says:

    wahai rakyat indonesia…kau tau tak bahwa yg guna laser dulu tu siapa??????perlawanan pertama malaysia vs indonesia ..di indonesia penjaga gol malaysia yg terkena laser dahulu laaaa.tak caya tgk semula perlawanan pertama antara malaysia vs indonesia…

  39. Anonymous says:

    KIMAK TAK OWG KAIE2..MOK ENTAK SOWG X?

  40. sHaNdyEgO says:

    malaysialanjing!!!

    lo malaysialanjing masih utang gol njing!!!
    skornya
    MALAYSIALAN 5-7 INDONESIA MERDEKA !!!

    DASAR MALINGSIALANJING LO SEMUA!!!
    udah menang curang bangga lagi!!!
    dasar PECUNDANG MALINGSIALANJING!!!!!

  41. malingsialanjing!! says:

    malaysialanjing!!!

    lo malaysialanjing masih utang gol njing!!!
    skornya
    MALAYSIALAN 5-7 INDONESIA MERDEKA !!!

    DASAR MALINGSIALANJING LO SEMUA!!!
    udah menang curang bangga lagi!!!
    dasar PECUNDANG MALINGSIALANJING!!!!!

  42. INDON says:

    babi indon.

  43. mohd says:

    npe team mlysia dlm mod BAL x de?kcwanya

  44. mohd says:

    pda mat2 indon,sdar la dri skit,dtg malaysia wt cm tnah air sdri,sdr la dri dh la mrempat ngra org,prangai cm shitt..blik indon la,mkn la tnah korg yg bau busuk cm korg

  45. Wak Korto Najis says:

    Indon memang macam ni..Jangan marah mereka. Mereka kalau kalah alasannya macam-macam..Laserlah, bomohlah..semua alasan tu kita dah tak gunakan lagi..Itu alasan semasa zaman kita mundur dahulu..

    Sebab itu negara Indon tidak pernah maju2 kerana sikap rakyatnya yang tidak tahu menilai diri. Menyalahkan orang lain apabila tidak dapat mencapai sesuatu..

    Lihatlah sendiri betapa bodoh dan jijiknya orang indon di Malaysia ini..Tidak perlu kita ke sana..Lihat sahaja di negara kita..

    Merampok, merogol..itu sahaja yang mereka mampu..

    Agak-agaknya kalau aku di indonesia, sudah tentu aku akan tunjuk perasaan sekali..Sebabnya demonstrasi di sana adalah satu pekerjaan..

    Dapat makan loh..kih..kih

  46. Anonymous says:

    aku org indon jugak…tpi aku suka bangat Team malaysia…mmg padan muka indon kalah 3 – o…

  47. pukimak-indon says:

    halau semua indon tak sedar diri dari malaysia….dah la kalah diam jer la hanjing…..ko dengki kat malaysia yang lebih maju dari negara INDOSIAL kan, tu sbb ko asyik nak demonstrasi tunjuk anti malaysia yang dah bagi ko makan… baik bagi makan kat anjing daripada bagi makan kat org indon. & elok bagi ko makan tahi babi supaya boleh cuci otak ko yg dah macam otak udang. ko tu adalah maling sebenar. bukan stakat dtg kerja sini jer…bangsa ko la byk buat jenayah….niaga kat malaysia sesuka hati curi kekayaan rakyat malaysia ni…. pukimak ko indon keparat….maling global…..kononnya ada rakyat beragama islam yang ramai… tapi apa dah berlaku? walaupon ko ckp org malaysia berasal dr negara ko tapi yg ada kat sini tak macam bangsa INODSIAL la. walaupon pakcik saudara & adik ipar aku org jawa tapi mereka rakyat malaysia yg baik. dan aku adalah pure malay dari pantai timur tiada sedikit pon darah dari negara ko keparat. BERAMBUS KO DARI MALAYSIA

  48. pukimak-indon says:

    tiada sedikit pon rasa terima kasih korang pada kerajaan & rakyat malaysia yg dah byk tolong korang. ada jer bencana siapa yg antara paling awal terhegeh2 nak hulurkan bantuan walaupon korang sentiasa mencemuh kami. kalau korang ckp rakyat malaysia curi kebudayaan korang, dah sah la orang yg berasal dr keturunan sana akan mempraktikkan di mana sahaja adat & kebudayaan mereka. malah bangsa cina jadi guna la akal fikiran bukan emosi. bila korang bercakap dengan emosi, orang lain pon boleh bertindak di luar jangkaan.

  49. pukimak-indon says:

    tiada sedikit pon rasa terima kasih korang pada kerajaan & rakyat malaysia yg dah byk tolong korang. ada jer bencana siapa yg antara paling awal terhegeh2 nak hulurkan bantuan walaupon korang sentiasa mencemuh kami. kalau korang ckp rakyat malaysia curi kebudayaan korang, dah sah la orang yg berasal dr keturunan sana akan mempraktikkan di mana sahaja adat & kebudayaan mereka. malah bangsa cina yg berbillion org tetap mengamalkan adat & kebudayaan mereka walau di mana mereka berada….jadi guna la akal fikiran bukan emosi. bila korang bercakap dengan emosi, orang lain pon boleh bertindak di luar jangkaan.